Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

type your text for first image here

Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

type your text for second image here

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

type your text for third image here

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

type your text for 4th image here

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

Vykdome unikalias mokymo programas

type your text for 5th image here

Vykdome unikalias mokymo programas
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Profesiniame mokyme – siekis plėtoti besimokančios bendruomenės kultūrą pasitelkiant tarptautinę patirtį

TarptautiskumasVilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre nuo rugpjūčio 1 d. bus vykdomas projektas „Prof[net]work: įgūdžiai besimokančiai bendruomenei profesiniame mokyme“, kuriame dėmesys skirimas tiklinės profesinio mokymo centro bendruomenės mokymosi kultūros puoselėjimui lokaliu, nacionaliniu ir tarptautiniu lygmenimis. Iniciatyva profesiniame mokyme unikali savo apibrėžtimi – tolstama nuo įprastinių ir fragmentiškų profesinio mokymo specialistų ir mokinių stažuočių ir atsigręžiamą į tarptautiškumo ir nuolatinio visų bendruomenės narių mokymosi sinergiją.
 
Mokymo centro Plėtros skyriaus vedėja Milena Puchova pabrėžia, kad projekto įgyvendinimas gali tapti iššūkiu, padėsiančiu siekti lyderystės profesiniame mokyme. „Šio projekto veiklų metu remiantis visuminio mokymosi, mokymosi visą gyvenimą, lygiateisiškumo ir įvairovės principais norima skatinti visų bendruomenės narių: pedagogų, ugdymo organizatorių, administracijos darbuotojų ir mokinių – profesinių bei bendrųjų kompetencijų ugdymą(si). Projekto rezultatas – besimokančios bendruomenės kompetencijos, leidžiančios įgyvendinti kokybinius pokyčius profesiniame mokyme. Norime į mokymo centre organizuojamą ugdymo ir vadybos procesą įnešti naujovių, tobulintis ir auklėti specialistus, gebančius prisitaikyti prie europietiško profesinio augimo standartų“, – teigia M. Puchova.
 
Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, bendradarbiaudamas su partneriais iš Estijos, Lenkijos, Vokietijos, Portugalijos, Ispanijos bei Austrijos, numato organizuoti 24 personalo atstovų vizitus, kurių metu mokymo centro specialistai – profesijos mokytojai, švietimo vadybininkai ir ugdymo organizatoriai – gilins žinias įvairiose srityse: bendradarbiavimo ir strateginės partnerystės, migrantų ir pabėgėlių integracijos, dualinio mokymo ir pameistrystės plėtros, viešųjų ryšių ir efektyvios komunikacijos bei atitinkamų IT ir inžinerijos krypčių mokymo.
 
Daugiausiai tikimasi iš pedagogų ir mokymo proceso organizatorių profesinio augimo užsienio kolegų darbo stebėjimo praktikose. Pastarųjų metu ketinama fiksuoti kitos šalies švietimo sistemos ir socialinių bei kultūrinių skirtumų sąlygotos mokymo metodikas, analizuoti specifines praktikas, pavyzdžiui: darbo su įvairius specialiuosius ir socialinius poreikius turinčiais studentais organizavimas, profesinio mokymo sistemos pokyčių ir mokymo turinio naujovių įgyvendinimas bei profesinio mokymo specialistų kvalifikacijos tobulinimas profesionalų tinkluose ir besimokančios bendruomenės viduje. 
 
Projekto įgyvendinimo metu numatytos 30 IT ir inžinerinių specialybių mokinių bei 4 pameistrių praktikos projekto partnerių šalyse. Projektas apims, automatinių sistemų eksploatavimo mechatroniko, energetinių sistemų elektroniko, metalo apdirbimo staklininko, kompiuterinės įrangos derintojo, žiniatinklio programuotojo, java programuotojo, multimedijos paslaugų teikėjo ir kitas profesijas. 
 
Projektą „Prof[net]work: įgūdžiai besimokančiai bendruomenei profesiniame mokyme“ (Nr. 2018-1-LT01-KA102-046826) finansuoja Švietimo mainų ir paramos fondas remiant Europos Komisijai. Veikla vykdoma gavus Europos Sąjungos paramą pagal „Erasmus+“ programą.
 
Tarptautiskumas
Copyright © 2018 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Biudžetinė įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.