Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

type your text for first image here

Didžiuojamės įkvepiančiomis absolventų sėkmės istorijomis

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

type your text for second image here

Siekiame lyderystės profesiniame mokyme

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

type your text for third image here

Skiriame ypatingą dėmesį praktiniam mokymui

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

type your text for 4th image here

Nuolat modernizuojame praktinio mokymo bazes

Vykdome unikalias mokymo programas

type your text for 5th image here

Vykdome unikalias mokymo programas
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Inžinerinės profesijos IT amžiuje ‒ vis dar jaunimo taikiklyje?

Drasuti Deivydas webLietuvoje skatinamas fizinių mokslų studijos: šalies aukštosioms ir profesinėms mokykloms valstybė skiria gausias valstybės finansuojamų vietų kvotas, o sektoriaus įmonės informuoja apie brangiai apmokamas darbo vietas. Ketvirtosios pramonės revoliucijos akivaizdoje inžinerinės pramonės darbdaviai ne mažiau nei bet kuri IT įmonė dairosi motyvuotų specialistų, kurių poreikis vis dar didesnis nei inžinerines specialybes pasirinkusių jaunuolių skaičius.

 

Apie motyvus karjeros siekti inžinerinės pramonės sektoriuje kalbamės su būsimu elektroniku Deivydu Salduku ir mechatronikos specialybę pasirinkusiu Drąsučiu Bitinu. Vaikinų istorija įdomi tuo, kad pirmuosius karjeros pamatus jie deda, mokydamiesi profesinėje mokykloje. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre Deivydas specialybę pasirinko, baigęs 10 klasių, ir profesijos mokosi, kartu ruošdamasis ir brandos egzaminams, o Drąsutis siekia startuoti darbo rinkoje greičiau nei jo bendraamžiai, kvalifikaciją įgydamas per dvejus metus.

 

Jūsų pasirinkimas ‒ energetikos ir mechatronikos profesinio mokymo programos. Tai darbo rinkoje išties reikalingos, tačiau tarp jaunimo ne itin populiarios, profesinės sritys. Tad kodėl einate prieš srovę, tai yra nepasirinkote, pavyzdžiui, šiuo metu ant bangos esančių IT studijų?

 

Deivydas

Išties dabar inžineriniai mokslai nėra pats populiariausias pasirinkimas, tačiau rinkoje, ypač Lietuvoje, jau kelerius metus galima stebėti šios srities specialistų poreikio didėjimą. Tai, greičiausiai, lemia jau dabar vykstanti 4-oji pramonės revoliucija. Dar vienas argumentas ‒ ne viena populiari darbo sritis, kuri iki šiol buvo ant bangos, galiausiai susidūrė su specialistų pertekliumi, pavyzdžiui, teisė, vadyba ir t. t.

 

Drąsutis

Mechatronika ‒ plati sritis: mokausi automatikos, elektronikos, metalo apdirbimo, truputį programavimo. Įdomu, todėl ir pasirinkimas yra natūralus. Domėjausi, prieš stodamas, ir supratau, kad tai sritis, kurios specialistų reikia šiandien, ir tikrai reikės ateityje. O kodėl einu prieš srovę? Nes mėgstu iššūkius ir esu pasirengęs artėjančioms naujovėms pramonėje.

 

Drasutis web

Būsimas automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas Drąsutis Bitinas (fotografavo Reda Jokymaitytė)

 

Abu žengėte ir dar vieną ne ypač populiarų žingsnį ‒ pasirinkote profesinę mokyklą. Drąsuti, kodėl po mokyklos baigimo nestojai mokytis į universitetą? Deivydai, jūs dar drąsesnis ‒ profesiją įgyti panorote, baigęs 10 klasių, ir šiuo metu ruošiatės tiek brandos egzaminams, tiek mokotės profesijos. Kokie jūsų motyvai ir ar profesinė mokykla pakankamai pajėgi parengti egzaminams?

 

Deivydas

Pasiruošimas egzaminams labai priklauso ne tik nuo mokyklos, bet ir nuo pačio mokinio noro. Technologinėje gimnazijoje dirba puikūs specialistai, kurie visada padeda, ypač jei mato, jog žmogus siekia geresnio rezultato. Reikia nepamiršti, jog tai yra mokykla, kuri jau ruošia mokinius gyvenimui, todėl suteikiama žymiai daugiau savarankiškumo ir galimybių pasireikšti pačiam. Man mano specialybė patinka, todėl jos mokytis tikrai nėra vargo, o ir pasiruošti egzaminams galima ne ką prasčiau nei gimnazijoje.

 

 

Drąsutis

Įvertinau tą faktą, kad profesinėje mokykloje yra gaunama daugiau praktinių įgūdžių, o profesinė kvalifikacija yra įgyjama kur kas greičiau, tad ir karjerą galėsiu pradėti, negaišdamas laiko. Pradėjęs nuo sąlygiškai žemesnio laiptelio planuoju kilti aukštyn ir tobulintis, rinktis aukštojo mokslo studijas, jau apšilęs kojas kaip mechatronikos specialistas.

 

 

Profesinio mokymo centre esate aktyvūs mokiniai: dalyvaujate konkursuose ir profesinėse stažuotėse užsienyje, jus kaip pavyzdingus būsimus savo srities specialistus išskiria mokytojai. Kas motyvuoja veikti, domėtis ir atrasti?

 

 

Deivydas

Mokykla, nesvarbu ar aukštoji, ar profesinė, ar netgi gimnazija, mano galva, yra vieta, kur žmogus turi atsiskleisti ir įgauti kiek galima daugiau įvairios patirties. Aktyvus dalyvavimas renginiuose, konkursuose ir stažuotėse ‒ pats brangiausias dalykas, kurį išsinešame iš mokyklos. Be to mokykloje esame nuolat skatinami profesiniais dalykais nuolat domėtis papildomai ir aktyviau dalyvauti pamokose. Mane asmeniškai veikti motyvuoja noras tobulėti ir pasiimti kuo daugiau patirties ir žinių.

 

Drąsutis

Mane visada domina nauji dalykai. Mus mokytojai labai skatina. Pavyzdžiui, pneumatikos mokytojas pasiūlė išmėginti jėgas nacionaliniame mechatronikos konkurse. Daug išmokau vien per pasiruošimo laikotarpį, o ir varžybose sekėsi visai neblogai.

 

Deivydas web

Būsimas energetinių sistemų elektronikas Deivydas Saldukas (fotografavo Reda Jokymaitytė)

 

 

Kokių pastangų pareikalauja profesijos mokymasis? Ar lieka pakankamai laiko tobulėti? Ką paprastai veikiate laisvalaikiu? Patarkite bendraamžiams, kaip tinkamai suplanuoti savo užimtumą.

 

Deivydas

Sąžiningai mokantis profesinėje mokykloje, ypatingai kartu įgyjant profesiją ir vidurinį išsilavinimą, reikia įdėti daugiau pastangų viskam suspėti nei mokantis paprastoje gimnazijoje. Laiką planuoju, atskirdamas prioritetinius darbus nuo ne tokių skubių ir reikšmingų. Taip niekada nepraleidžiu svarbiausių darbų, o ir laisvalaikiui laiko tikrai užtenka. Laisvalaikį dažniausiai leidžiu su draugais, šeima. Mėgstu skaityti knygas bei domiuosi elektronika.

 

 

Drąsutis

Žinoma, užtenka laiko tiek mokslams, tiek laisvalaikiui. Dažniausiai laisvalaikį praleidžiu sportuodamas arba leisdamas jį su draugais.

 

Iš pažiūros, atrodote kaip daug tikslų turinčios asmenybės. Kokių planų turite pabaigus profesinę mokyklą ir kodėl jie jums svarbūs?

 

Deivydas

Pabaigus profesinę mokyklą planuoju derinti darbą su mokslais universitete. Susidariau įspūdį, kad Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre elektronikos ir mechatronikos studijos yra labai stiprios. Atliekami praktiniai darbai neretai yra aukštųjų mokyklų lygio, todėl tęsiant studijas toliau, manau, yra daug lengviau suprasti dėstomą medžiagą ir derinti mokymąsi su darbu.

 

Drąsutis

Mano tikslas ‒ baigti mokslus profesinėje mokykloje su pagyrimu ir stoti į universitetą, kuriame planuoju tęsti mechatronikos studijas.

 

 

Jauni žmonės dažnai laužo galvas, kokią profesiją pasirinkti. Kaip manote, kas padėtų jiems tai padaryti lengviau?

 

Deivydas

Manau, kiekvienas turėtų pasirinkti profesiją, kuri jam patiktų, tai savaime garantuoja sėkmę ir laimingesnį gyvenimą ateityje. Pasirinkti specialybę padėtų savanoriavimas ir kalbėjimas su žmonėmis, kurie dirba skirtingus dominančius darbus.

 

 

Drąsutis

Dėl šio klausimo aš pats daug laiko galvojau, prieš stodamas: daug skaičiau apie pasirinktą profesiją internete ir įsitikinau jos perspektyvomis ateityje. Mano nuomone, reikia atsižvelgti, ar profesija bus paklausi ne tik tada, kai baigsi studijas, bet ir ateityje. Na, žinoma, reikia įsivertinti, ar turi pakankamai gebėjimų mokytis būtent tos srities specifinių dalykų.

 

 

Bendrasis priėmimas į profesines mokyklas vykdomas iki rugpjūčio 1 d. Prašymą mokytis galima pateikti internetu: http://profesinis.lamabpo.lt/. Pretenduoti į valstybės finansuojamą vietą gali baigusieji 10 ir 12 klasių bei aukštųjų ir profesinių mokyklų absolventai. Likus laisvų vietų nuo rugpjūčio 13 d. bus skelbiamas papildomas priėmimas.

 

Drasuti Deivydas web

Drąsutis (kairėjė) ir Deivydas (dešinėje). Fotografavo Reda Jokymaitytė

Copyright © 2018 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Biudžetinė įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.