Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

type your text for first image here

Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

Informuojame, kad naują Vilniaus technologijų mokymo centro svetainę rasite adresu:

www.vtmc.lt

Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Mokymo centre – pirmą kartą pristatyta išsami profesinio mokymo Lietuvoje apžvalga

Mosta 1Gruodžio 11 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre vyko Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras (MOSTA) organizuota konferencija, skirta pristatyti 2018 m. profesinio mokymo būklės apžvalgą. Konferencijoje dalyvavo Švietimo ir mokslo ministerijos atstovai, darbdaviai, Lietuvos profesinių mokyklų vadovai.

 

Konferencijoje pranešėjai apžvelgė įvairius profesinio mokymo būklės aspektus. Remtasi minėtoje apžvelgtoje nagrinėjamais demografiniais, socialiniais bei ekonominiais profesinio mokymo kontekstais. Išsamiai aptarti pokyčiai profesinio mokymo politikoje, finansavimo, mokytojų rengimo, profesinio mokymo prieinamumo, kokybės, rezultatų ir profesinio orientavimo aspektai.

 

Atkreiptas dėmesys į socialinę profesinio mokymo dimensiją, kuri, anot apžvalgos rengėjų, dažnai pamirštama, profesinį mokymą vertinant tik pagal atitiktį verslo poreikiams. Pavyzdžiui, apžvalgoje nurodoma, kad socialinė profesinio mokymo dimensiją Lietuvai yra ypač aktuali, kadangi Lietuva yra tarp ES valstybių, kuriose skurdo rizikos rodikliai vieni aukščiausių.

 

„Profesinio mokymo įstaigose mokosi 2,6 karto daugiau mokinių turinčių negalią nei aukštojo mokslo institucijose, taip pat profesinį mokymą gerokai dažniau renkasi moksleiviai iš žemas pajamas turinčių šeimų. Beveik trečdalis profesinio mokymo absolventų pakelia savo kvalifikacijos lygį, o tai sudaro tinkamas prielaidas tolimesnei karjerai“, – nurodoma apžvalgos ataskaitoje.

 

Vis dėlto konferencijos metu atkreiptas dėmesys į ir ne vieną iššūkį, su kuriuo susiduria profesinis mokymas. Kaip rašoma MOSTA pranešime spaudai, pirmiausia tai profesinio mokymo patrauklumas – lyginant su ES vidurkiu, mokinių dalis, kuri renkasi kartu su profesija įgyti ir vidurinį išsilavinimą išlieka maža. Taip pat pastebima, kad vis dar gaji nuostata, jog profesinį mokymą renkasi blogesni mokiniai. Cedefop duomenimis du trečdaliai lietuvių sutinka, kad į PM nukreipiami silpniau besimokantys, o aštuoni iš dešimties respondentų pritaria nuomonei, kad profesinis mokymas savo įvaizdžiu nusileidžia bendrajam ugdymui.

 

Apžvalgos rengėjai atkreipia dėmesį į finansinės priklausomybės nuo mokinių skaičiaus įtaką profesiniam mokymui. Taip pat pastebi, kad profesiniame mokyme pradeda mokytis vis vyresni asmenys.

 

Mosta 2

 

Copyright © 2019 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Viešoji įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.