Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

type your text for first image here

Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

„Erasmus+“ patirtys: bagažas iš Estijos ‒ naujos technologijos ir idėjos mokymui(si)

Estija sausis 1Atkeliavusius į Estiją, Ida-Virumaa regioną, Alisą, Viktorą ir Andrėjų pasitiko žvarbi, tačiau įspūdingo grožio žiema. Čia Vilniaus technologijų mokymo centro žiniatinklio ir Java programuotojai pagal „Erasmus+“ programą dviems savaitėms atvyko, vejami noro įgyti daugiau profesinės patirties. Trijulė stažavosi Jõhvi mieste įsikūrusiame profesinio mokymo centro „Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus“ padalinyje. Kokią patirtį ten įgijo? Apie tai ‒ pokalbyje su būsimais programuotojais.

 

Kokios veiklos ir patirtys stažuotės metu Jums paliko giliausią įspūdį?

 

Alisa: Užsiėmimuose sėdėjome drauge su tos mokyklos mokiniais, tad ir mokėmis iš jų mokytojų. Pastarieji mane sužavėjo: jie ‒ nuoširdūs, teigia daug informacijos ir geranoriškai bendrauja pamokoje, pastebimai yra suinteresuoti išmokyti žmogų.

 

Aš, apskritai, džiaugiuosi savimi, nes dalyvauti pasiryžau, vildamasi įgyti daugiau patirties programavimo srityje, susipažinti su kitais žmonėmis ir aplinka. Manau, tokia nekasdienė patirties yra naudinga, pirmiausia, tuo, kad įgavau daugiau drąsos, pasitikėjimo, išvaikiau naujovių ir iššūkių baimes.

 

Andrėjus: Atrodo, kad Lietuva ir Estija gana giminingos, tačiau kultūrinė programa paliko ypatingai gilų įspūdį.

 

Estija sausis 2

 

 

Kokių profesinių žinių ir įgūdžių įgijote stažuotės metu? Kaip tai ketinate ar manote galintys panaudoti ateityje?

 

Alisa: Kaip žiniatinklio programuotoja pagilinau žinias SQL, CSS, HTML kalbose, taip pat šiek tiek bandžiau programuoti su PHP kalba. Esu įsitikinusi, kad šios žinios man pravers ieškant karjeros galimybių norimoje įmonėje. Visų pirma, labiausia dėl to, kad praplėčiau akiratį ir sustiprinau pasitikėjimą savimi.

Viktoras: Pritariu Alisai, nes daugiau laiko skyrę HTML ir CSS dabar turime vertingų gebėjimų kuriant WEB produktus. Man asmeniškai buvo pravartu patobulinti MS SQL žinias, nes Lietuvoje dirbome su MySQL. Kadangi, tikėtina, kad darbinėje srityje susidursiu su abejomis technologijomis, džiaugiuosi naujomis žiniomis.

 

Andrėjus: Taip, kolegė pagilino žinias, o mes, Java programuotojai, pramokome HTML, CSS ir PHP, nes pirmąjį pusmetį šių modulių neturime, tad viešnagė Estijoje ‒ išties prasminga. Tokia ji dar ir dėl to, kad dėl regiono, kuriame gausu rusakalbių, drąsiau prašnekome ne tik angliškai, bet ir rusiškai. Stažuotė suteikė ir daugiau savarankiškumo, kantrybės bei atkaklumo.

 

Estija sausis 1

 

Kokių patrauklių darbo, profesinių, mokymo(si) naujovių pamatėte?

 

Viktoras: Man labiausia patiko tai, jog Estijos mokykloje IT mokymo programų studentai dirba prie ergonomiškų darbo stalų ir turi po du monitorius ‒ mokytis tokiomis sąlygomis man tikrai buvo malonu. Norėčiau kažko panašaus ir pas mus.

 

 

Andrėjus: Viena iš įdomesnių mokymo(si) formų, kuri buvo taikoma mums viešint, kai didelio projekto, pavyzdžiui, tinklapio, kodas yra rašomas ir nagrinėjamas etapais. Taip matyti, kaip nuosekliai yra kuriamas projektas, ką galima keisti ir kaip tai pakeis patį projektą.

 

EU flag Erasmus vect POSStažuotė organizuota įgyvendinant Vilniaus technologijų mokymo centro „Erasmus+“ projektą „Prof[net]work: įgūdžiai besimokančiai bendruomenei profesiniame mokyme“ (Nr. 2018-1-LT01-KA102-046826). Projektą finansuoja Švietimo mainų ir paramos fondas remiant Europos Komisijai. Veikla vykdoma gavus Europos Sąjungos paramą pagal „Erasmus+“ programą.

 

Estija sausis 3

 

Copyright © 2019 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Viešoji įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.