Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

type your text for first image here

Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras
Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Būsimas multimedijos specialistas: „Kiekviena klaida – galimybė tapti geresniu“

Dariusz RomanovskiVilniaus technologijų mokymo centro Multimedijos paslaugų teikėjo mokymo programos mokinys Dariusz Romanovski keletą savaičių sėmėsi patirčių Estijoje, Narvoje įsikūrusioje „Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus“ profesinio mokymo centre. Stažuotės metu Dariusz gilino žinias, fotografuodamas, kurdamas vaizdo filmus ir garso takelius, redaguodamas ir montuodamas vaizdinę medžiagą, rašydamas scenarijus ir kurdamas firminį stilių. Apie multimedijos mokslus ir profesinius laimėjimus interviu kalbamės su būsimuoju multimedijos profesionalu.

 

 

Kuo vaikystėje svajojai būti užaugęs?


Vaikystėje svajojau būti pilotu, nes žavėjausi lėktuvais. Kai tik išgirsdavau lėktuvo ūžesį, bėgdavau į lauką stebėti, kur gi jis skrenda. Buvau toks užsidegęs ir tuo stebindavau tėvus, mat, kai tik pjaudavau žolę, specialiai perjunginėdavau rėžimus iš lėto į greitą, kadangi taip žoliapjovė skleisdavo garsą it pakilimo take įsibėgėjantis lėktuvas. Ilgą laiką su malonumu skaičiau ir rinkau žurnalus apie lėktuvus, tačiau paauglystėje galiausiai mane patraukė videomenas ir fotografija.

 

Kodėl nusprendei rinktis multimedijos paslaugų teikėjo mokymo programą?


Būdamas dar 14 metų supratau, jog mane traukia filmavimas, videomontavimas ir kūrimas bei fotografavimas. Iki dabar jaučiu, kai tik žiūriu pro objektyvą, lyg tampu fotoaparato ar kameros dalis. Nuo paauglystės savarankiškai mokiausi montuoti vaizdo įrašus, dirbau su „Photoshop“ programa, tobulinau savo įgūdžius, o atsiradus galimybei įstojau mokytis.

 

Kokias perspektyvas kaip multimedijos paslaugų teikėjas matai?


Multimedijos paslaugų teikėjo veikla gali būti labai plati. Baigus šia profesiją absolventai gali dirbti reklamos ir dizaino agentūrose, visuomenės informavimo, viešosios komunikacijos įmonėse ir organizacijose arba įsidarbinti filmavimo aikštelėse, televizijoje, radijuje, renginių organizavimo įmonėse. Man pačiam labiausia rūpi dirbti: filmuoti, montuoti, fotografuoti – tai darydamas viliuosi tapti pripažintu menininku.

 

Dėl kokių savo pasiekimų šioje meno srityje norėtum būti žinomas?


Norėčiau, kad pasaulis mane išgirstų kaip kūrėją, noriu, kad mane gerbtų už mano kūrybiškumą ir talentą. Apskritai, paskutiniu metu daug svarstau apie tai, kad vienas didžiausių mano gyvenimo tikslų – palikti po savęs istoriją, o tam tinkama terpė šiais laikais – internetas. Noriu, kad mano darbai būti prieinami žmonėms ir galbūt kažką iš jų įkvėptų. Šiuo metu turiu savo „Instagram“ paskyrą (official.romanovsky) ir Youtube kanalą (Dariusz Romanovski) – čia ir dalijuosi savo kūryba.

 

Dariaus parengtą vaizdo įrašą iš parodos STUDIJOS peržiūrėti galite čia.

Paroda_studijos_2019_5.JPGParoda_studijos_2019_6.JPGParoda_studijos_2019_4.JPGParoda_studijos_2019_7.JPGParoda_studijos_2019_8.JPGParoda_studijos_2019_2.JPGParoda_studijos_2019_3.JPGParoda_studijos_2019_9.JPGParoda_studijos_2019_1.JPG

 

Neseniai grįžai iš stažuotės Estijoje. Papasakok, kaip sekėsi?


Labai esu dėkingas už šia galimybę bei patirtį „Erasmus+“ programai ir mokymo centrui. Sekėsi puikiai. Išbandžiau įvairias technologijas, gavau galimybę sukurti įvairius dizaino sprendimus vietiniam restoranui, mokyklos teatro studijai, maketuoti vizualus socialinių tinklų reklamos kampanijoms. Džiaugiuosi, kad stažuojantis išpuolė proga fotografuoti šukuosenų meistriškumo konkurso visos dienos renginį.


Stažuotės metu turėjome puikią kultūrinę programą, kurios metu susipažinau su šalimi, aplankiau daug įspūdingų Estijos vietovių, stebinančių architektūra ir gamtos vaizdais. Profesines ir kultūrinas patirtis stengiausi įamžinti ir artimiausiu metu planuoju sumontuoti ir paviešinti trumpą filmuką.

 

Kokia pamoka, patirtis labiausiai įsiminė stažuotės metu?


Būdamas ten išgirdau vieno mokytojo man pasakytą minti: „Gero rezultato negalima tikėtis, jei tu dėl jo nieko nedarai.“ Supratau, jog kiekviena klaida – tai galimybė pasimokyti ir tapti geresniu. Vadovaudamasis tuo, vos grįžęs į Lietuvą, sutikau įamžinti Vilniaus technologijų mokymo centro dalyvavimą parodoje „Studijos 2019“. Filmuodamas ir fotografuodamas mokyklą, pristatančią kompiuterijos kryptį, stengiausi viską padaryti kaip tik geriausiai gebu, kada pačiam būtų malonu žiūrėti į savo darbą. Žinoma, stengiausi įsivaizduoti rezultatą ir kitų akimis, jog galėčiau suprasti, ar ir kitiems žmonėms tai patiktų.

 

Ko palinkėtum žmogui, svarstančiam apie galimybę mokytis multimedijos?


Netingėti ir siekti geriausio rezultato. Jei nugalėsi tinginystę, viskas, kas iš pradžių atrodo neįmanoma, tampa įveikiama. Šioje srityje daug veiklos ir iššūkių, tad reikia nebijoti, kruopščiai dirbti, naudotis atsirandančiomis galimybėmis, kartais net surizikuoti – gali būti, kad padarius visa tai, būsi maloniai nustebintas.

 

Projektą „Prof[net]work: įgūdžiai besimokančiai bendruomenei profesiniame mokyme“ (Nr. 2018-1-LT01-KA102-046826) finansuoja Švietimo mainų ir paramos fondas remiant Europos Komisijai. Veikla vykdoma gavus Europos Sąjungos paramą pagal „Erasmus+“ programą.

 

Copyright © 2019 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Viešoji įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.