Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

type your text for first image here

Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

Informuojame, kad naują Vilniaus technologijų mokymo centro svetainę rasite adresu:

www.vtmc.lt

Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Respublikinė konferencija "Profesinio mokymo patrauklumo ir įvaizdžio gerinimas"

Konferencijos emblemaNors šiandieninis profesinis mokymas sparčiai modernizuojamas, mokymo bazės aprūpinamos naujausia įranga ir jos komplektacija, kuria negali pasigirti daugelis aukštųjų mokyklų, kvalifikuoti darbininkai vis paklausesni darbo rinkoje, o ir jų  rengimas tampa patrauklesnis, visuomenėje vis dar vyrauja stereotipinis požiūris į profesinę mokyklą. Todėl nuostata, kad būtina keisti požiūrį į profesinį mokymą dabar ir šiandien, turi išjudinti nusistovėjusių stereotipų pamatus. Šiuo tikslu gegužės 10 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centre (Kalvarijų g. 159, Vilnius) vyko respublikinė konferencija „Profesinio mokymo patrauklumo ir įvaizdžio gerinimas“.
 
Konferencijos tikslas – aptarti patrauklaus profesinio mokymo įvaizdžio kūrimo strategiją, būdus ir vaidmenį šiuolaikinėje visuomenėje. Itin opia šių dienų Lietuvos švietimo aktualija domėjosi profesinio mokymo įstaigų ir bendrojo lavinimo mokyklų pedagogai, psichologai, socialiniai pedagogai, neformaliojo ugdymo įstaigų atstovai, aukštųjų mokyklų dėstytojai, reklamos įstaigų atstovai, įmonių įvaizdžio kūrimo specialistai. 
 
Džiazo ritmu konferenciją pradėjo Anelė Aleksandravičiūtė, Centro Administravimo ir paslaugų skyriaus kompiuterinio projektavimo operatoriaus specialybės mokinė. 
Diazas
 
                                                         
Konferencijos dalyvius pasveikino Centro direktoriaus pavaduotoja ugdymui Virginija Putnaitė
Pavaduotoja
 
Apie profesinio mokymo patrauklumo formavimo principus kalbėjo ŠMM Bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo departamento profesinio mokymo ir orientavimo skyriaus vyr. specialistė Rūta Žukauskaitė. Savo pranešime ji apžvelgė profesinės mokyklos ir profesijos patrauklumą lemiančius veiksnius, pristatė tolesnės karjeros perspektyvas, kalbėjo apie profesinio mokymo privalumus bei praktinio profesinio mokymo gerinimą.
Rta geresn
Profesinio mokymo įvaizdžio formavimo psichologinius aspektus konferencijos dalyviams pristatė psichologas Tomas Lagūnavičius. Psichologas akcentavo ryšių su visuomene svarbą, siūlė ypatingą dėmesį skirti mokinių motyvacijos skatinimui, apžvelgė mokymosi mokykloje formas, pristatė įvairias mokymo ir mokymosi strategijas, 33 žingsnių įvaizdžio treniruotę. 
 Tomas
VTVPMC Administravimo ir paslaugų skyriaus mokytojos metodininkės Virginija Puodžiukienė ir Rita Malakauskienė pristatė teorinį profesinio mokymo įvaizdžio formavimo modelį ir pakvietė kolegas diskutuoti apie patrauklų profesinio mokymo įvaizdį.
 Rita ir Virginija geresn
 
“Mokytojas tarsi užkeltas ant pjedestalo, jį nuolat stebi keliasdešimt akių. Tad vertėtų atminti, kad ugdant besiformuojančias asmenybes, kiekvienas pedagogo ištartas žodis, aprangos detalė ar balso tonas yra dalis komunikacijos, formuojantys mokytojo įvaizdį kaip  mokyklos atspindį“ – pranešimą apie mokytojo įvaizdį pradėjo Aida Baliukevičienė, Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokyklos geografijos mokytoja. Pranešėja pristatė mokytojo įvaizdžio sudedamąsias dalis, palygino mokytojo ir verslininko įvaizdį, pateikė pedagogo įvaizdžio kūrimo kriterijus.
 Aida
Dailininkas dizaineris Nerijus Treinys savo pranešime apžvelgė profesinių mokyklų interneto svetaines, kalbėjo apie vizualinio įvaizdžio formavimo idėjas ir įtaką šiuolaikinei visuomenei. 
Dailininkas 
„Profesinės mokyklos įvaizdis - prabanga ar būtinybė“ – konferencijoje klausė Reda Brokartienė, Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokyklos ekonomikos mokytoja. Savo pranešime mokytoja kalbėjo apie profesinės mokyklos sėkmę lemiančius veiksnius, akcentavo ugdymo kokybės svarbą, meistriškumą, novatoriškumą ir verslumą formuojant profesinio mokymo įvaizdį. 
Reda
Edukacines idėjas kaip įvaizdžio formavimo priemonę Šiaulių profesinio rengimo centre pristatė  profesijos mokytoja metodininkė Lina Mišeikienė ir vyr. profesijos mokytoja Renata Chvoinikovienė. Mokytojos pasidalino gerąja patirtimi formuojant ugdymo įstaigos įvaizdį.
 iauliai
 
“Nė karto nepasigailėjau, jog pasirinkau mokslą po universiteto profesinėje mokykloje. Įgytoms žinioms reikėjo papildo. Aiškiai pateiktos, darbdavių taip vertinamos praktikos. Manau, jog nemaža dalimi įgytos žinios padėjo rasti naują darbą. Konkrečiai įvardijant profesinės mokyklos pliusus, didžiausiu privalumu, matyt, reikėtų laikyti sistemą, jog daugiausiai darbo turi įdėti pamokų metu, o ne po jų griebtis savarankiško mokslo. Aiškiai perteikiamos užduotys, adekvačiai nustatytas laikas atsiskaitymams ir rašto darbams. Ne ką mažiau svarbi mokyklos atmosfera – savotiškas grįžimas į mokyklos mikroklimatą. Be  pavydėtino kitoms mokymo įstaigoms bendravimo tono tarp mokytojo ir mokinio, mane žavi aktyvi užklasinė veikla. Renginiai, nemokami būreliai, konkursai. Žodis „praktika“ čia bene svarbiausias aspektas, nors ir kaip nudėvėtas jis beatrodytų. Tik vienas dalykas baisiai gąsdina. Baigusi mokyklą, nebesitikėjau išgirsti skambučio, kviečiančio į pamokas“ – kalbėjo Svajūnė Ungurytė, VTVPMC Administravimo ir paslaugų skyriaus vizualinės reklamos gamintojo specialybės mokinė .
Svajn 
Kiekviena mokykla, siekdama aktyviai konkuruoti švietimo paslaugų rinkoje, turi kurti teigiamą įvaizdį ir plėtoti ryšius su visuomene. Kadangi nežinome visko iki galo – daug kam išties suprasti, pamatyti, gali prireikti daug laiko. Vakar - istorija, rytoj – paslaptis. Dabartis tai dovana.
 
Vilniaus technologijų ir verslo Administravimo ir paslaugų skyriaus mokytojos metodininkės 
Virginija Puodžiukienė ir  Rita Malakauskienė
 
Copyright © 2019 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Viešoji įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.