Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

type your text for first image here

Nuo 2019 m. sausio 1 d. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras, oficialiai pertvarkomas į viešąją įstaigą pavadinimu Vilniaus technologijų mokymo centras

Informuojame, kad naują Vilniaus technologijų mokymo centro svetainę rasite adresu:

www.vtmc.lt

Previous Next
Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Vizualinės reklamos gamintojas (-a) Rinolda Šveikauskaitė pagal įgytą kavalifikaciją įsidarbino vos po pusės metų...
Žiniatinklio programuotojas (-a) Žiniatinklio programuotojas (-a) „Norint tapti geru programuotoju perskaityti vieną kitą knygą toli gražu nepakaks...
Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Pramonės įrengimų remontininkas (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Šaltkalvis (-ė) Šaltkalvis (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Smulkiojo verslo organizatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Programinės įrangos testuotojas (-a) Programinės įrangos testuotojas (-a) Sprendimas informatikos magistro studijas bent kol kas iškeisti į vienerių...
Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Metalo apdirbimo staklininkas (-ė) Nerijus Poliakas pasakoja: „Prisipažinsiu, baigęs mokyklą, nežinojau, kuo noriu...
Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Multimedijos paslaugų teikėjas (-a) Algis Dmukauskas savo pavyzdžiu drąsina būsimus specialistus. „Kadangi esu...
Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Energetinių sistemų elektronikas (-ė) Po 10 klasių Marius Milto pasirinko palyginti nestandartinį sprendimą – vienu...
Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Finansinių paslaugų teikėjas (-a) Gleb Bezuglov – pragmatikas ir matematikos mylėtojas, tad baigus 10 klasių...
Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Spaudos ir pospaudos operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Automatinių sistemų eksploatavimo mechatronikas (-ė) Mechatronikė Austėja Kuodytė apie netradicinį merginoms profesinį pasirinkimą pasakoja...
Apskaitininkas–kasininkas Apskaitininkas–kasininkas Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) Dailiųjų keramikos dirbinių gamintojas (-a) „Išsipildė dar viena mano svajonė – aš visada norėjau mokyti....
Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Kompiuterinio projektavimo operatorius (-ė) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Suvirintojas (-a) Suvirintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Kompiuterių tinklų derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
Sekretorius (-ė) Sekretorius (-ė) Prieš metus į Vilnių iš Radviliškio atvykusi Luka Kolesnikovaitė...
Java programuotojas (-a) Java programuotojas (-a) Evaldas Tyla – Java programuotojas – savo kelią atrado, pasinerdamas į...
Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Elektroninių įrenginių surinkėjas ir derintojas (-a) Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...
 Logistas–ekspeditorius Logistas–ekspeditorius Teikiant prašymą LAMA BPO sistemoje visose nurodytose mokymo programose galima...

Leonardo da Vinci mobili praktika: iššūkis, patirtis, perspektyvos


Leonardo-da-Vinci-žemėlapisŠiuolaikinė mokykla stengiasi, kad jos auklėtiniai, baigę mokyklą, į gyvenimą žengtų drąsiai, pakelta galva, turėdami platų akiratį ir nedvejodami. Seniai suprasta, jog brandinant būtent tokias asmenybes neužtenka formalaus mokymo – būtina jaunam žmogui suteikti įrankius, kuriais jis galės kurti asmenines perspektyvas. Ypač svarbūs praktiniai įgūdžiai, sugebėjimas daryti tai, ko mokaisi. Profesiniame mokyme praktika mokyklų praktinio mokymo centruose ir gamybinė praktika įmonėse sudaro bemaž 70 procentų viso specialybės mokymo, tačiau negana to, mokiniai turi galimybių įgauti ir tarptautinės patirties pagal Mokymosi visą gyvenimą programos paprogramę Leonardo da Vinci. Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras nuo pat įkūrimo vykdo mobilumo projektus, kurie suteikia galimybę užsienio įmonėse ir kitų profesinių mokyklų moderniose mokymo bazėse kelti kvalifikaciją, įgauti naujų teorinių ir praktinių gebėjimų, pagerinti užsienio kalbos žinias, tobulėti ir kaip savo srities specialistams, ir kaip asmenybėms. Šios prasmingos veiklos proga norėtume prisiminti vykdytus projektus, aptarti jų naudą būsimiems specialistams ir juos rengiantiems mokytojams.

                     

2004-2013 m. Centras kartu su socialiniais partneriais vykdė 24 Leonardo da Vinci projektus. Iš jų 19 mokiniams ir 5 mokytojams. Pagal 8 Centro ir 11 partnerių parengtų projektų į stažuotes Europos šalių įmonėse išvyko 210 automobilių kėbulų remontininko, energetinių sistemų elektroniko, suvirintojo, sekretoriaus, vizualinės reklamos gamintojo, automatinių sistemų eksplotavimo ir metalo pramonės įrenginių mechatroniko, nekilnojamojo turto agento, kompiuterinės įrangos derintojo, elektroninių įrenginių surinkėjo ir derintojo, socialinio slaugytojo, poligrafijos ir kitų specialybių mokiniai. Įgyvendinti 5 (4 centro, 1 partnerinis) ekonominių ir administravimo, spaudos pramonės, energetikos sričių profesijos mokytojų projektai, kuriuose profesinę kvalifikaciją kėlė 25 profesinio mokymo įstaigų mokytojai. Stažuotės ir specialybės praktika buvo vykdoma 17-oje Europos šalių: Airijoje, Austrijoje, Čekijoje, Danijoje, Didžiojoje Britanijoje, Estijoje, Graikijoje, Italijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Maltoje, Norvegijoje, Olandijoje, Portugalijoje, Suomijoje, Švedijoje ir Vokietijoje.

 

Projektų dalyviai, dalyvaudami Mokymosi visą gyvenimą programoje, išbando ir patobulina profesinius įgūdžius bei socialines kompetencijas, įgyja naujų profesinių specialybės žinių ir praktinių įgūdžių, susipažįsta su šiuolaikinėmis, sparčiai besivystančiomis technologijomis, pagerina specialybės ir šnekamosios užsienio kalbos įgūdžius, geriau supranta svečios šalies istoriją, kultūrą ir tradicijas. „Stažuočių metu jaunimas išmoksta ir daug gyvenimiškų dalykų: jiems tenka prisitaikyti prie kitos tautos įpročių, kitokios darbo kultūros; dalyviai įprastai ir gyvena drauge, todėl ugdomas bendruomeniškumas, tolerancija, savarankiškumas. Būna ir kurioziškų atvejų, pavyzdžiui, kai kuriems jaunuoliams tenka pirmą kartą plauti grindis, nes, pasirodo, už juos visąlaik tai darydavo mama! Svarbiausia, kad daugelis mokinių gali pasitikrinti, ar verta savo ateitį sieti su pasirinkta specialybe. Manau, gerai, jei jaunas žmogus laiku apsisprendžia, jog nori eiti visai kitu keliu, o tiems, kurie dar labiau susižavi savo amatu, ypač darbštiems, imliems ir entuziastingiems, partneriai pasiūlo patobulinus užsienio kalbos žinias atvažiuoti vasarai pas juos padirbėti“, - pasakoja projektų vadovė Violeta Čepinskienė. Savo sėkmės istorija pasidalyti galėtų nekilnojamojo turto agento specialybės pirmo kurso mokinė Sati Juraitytė, praktiką atlikusi Maltoje, kurioje šios srities specialistai dėl šalyje išvystyto turizmo sektoriaus turi ypač dideles perspektyvas. Mergina, šiuo metu dirbanti „Simon Estates“ nekilnojamojo turto agentūroje, teigia: „Po stažuotės pasikeičiau visapusiškai: patobulėjau kaip asmenybė, tapau pozityvesnė, pasikeitė mano požiūris į studijuojamą profesiją. Prieš išvažiuodama turėjau žinių, dabar – giriuosi praktiniais sugebėjimais. Labai džiaugiuosi, kad darbdaviai mane pastebėjo, nes aš nuoširdžiai stengiausi produktyviai įsilieti į kolektyvą ir mėgautis puikia darbine atmosfera.“

 

Kiekvienam projekto dalyviui yra įteikiami Europass mobilumo dokumentai, patvirtinantys įgytą tarptautinę profesinę patirtį, o taip pat pažymėjime nurodoma, kokios žinios, įgūdžiai, gebėjimai ar kompetencijos buvo įgytos. Apie tai, kad daugelis projektų dalyvių lieka patenkinti ir palankiai vertina įgytą patirtį liudija įsivertinimo anketų, pateikiamų pasibaigus projektui, duomenys:

 

 

Leonardo da Vinci emlapis

 

Vystymo skyriaus vedėja

Toma Grabauskaitė

Copyright © 2019 www.vtvpmc.lt. Visos teisės saugomos.
Joomla! yra nemokama programinė įranga, platinama pagal GNU Bendrąją Viešą Licenciją.

Viešoji įstaiga, Kalvarijų g. 159, LT-08313 Vilnius, tel. / faks. (8 5) 247 7560, el. p. Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. .

Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 300039885.